Цахим маркетинг сургалт 5 дахь жилдээ

Цахим хэрэгслүүдийг ашиглаж илүү ухаалаг ажиллах, бизнесээ үр дүнтэй удирдах боломжууд байсаар байхад уламжлалт арга хэрэгслүүдэйгээ зууралдсаар байх уу?

Бүртгүүлэх

    ЦАХИМААР хөнгөлөлттэй үнээр хамрагдах боломжтой. 

    Төлбөр 80,000 төгрөг

    Цахимаар бүртгүүлбэл – 25%

    Өнөөдөр бүртгүүлбэл – 25% хөнгөлөлттэй үнээр 

    39,000 төгрөг

    Бүртгүүлэхийн тулд та зүүн талын маягтыг бөглөх эсвэл 99095423 дугаарын утсаар холбоо барина уу.

    Цахим хэрэгслүүдийг ашиглаж илүү ухаалаг ажиллах, бизнесээ үр дүнтэй удирдан өрсөлдөөний давуу тал олох боломж байсаар байтал уламжлалт арга хэрэгслүүдтэйгээ зууралдсаар байх уу?

    Өмнө нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ сурталчлах, олонд таниулахын тулд зар сурталчилгаа, зурагт хуудас гээд ихээхэн төсөв, мөнгө зарцуулах хэрэгтэй байдаг байсан бол өнөөдөр интернет орчинд мэдээллийг хурдан бөгөөд хялбар түгээх боломж олгох олон төрлийн үнэгүй платформ, хэрэгслүүд гарч ирсэн нь зорилтот хэрэглэгчиддээ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ хүргэхэд улам бүр зардал бага бөгөөд хялбар болсоор байна.

    Сургалтаар интернет маркетингийн талаар бүтэн зураглал өгөх, сайн контент нь яагаад онлайн бизнест чухал үүрэгтэй болох тухай, хайлтын систем хэрхэн ажилладаг, хэрэглэгчдийнхээ гүүглийн хайлтын системд хэрэглэдэг үгүүдийг мэдсэнээр хэрхэн хайлтанд дээгүүр гарч үнэгүй урсгал авах боломжтой болох, Фэйсбүүкт хэрхэн үр дүнтэй сурталчилгаа хийх буюу Boost хийх, газардах хуудас ашиглан хэрэглэгчдийнхээ и-мэйл хаягийг хэрхэн бүртгэж авах, гүүгл аналитиксийг бизнесийн шийд гаргалтанд ашигласнаар хэрхэн үр дүнгээ хэмжин, үйл ажиллагаа сайжруулах боломжтой, маркетингийн автоматжуулалтыг хийснээр цаг их зарцуулдаг ажлуудаа зөв зохион байгуулж хугацаа хэмнэж болох зэргийг заахаас гадна эдгээр програмуудтай хэрхэн ажиллах талаарх дэлгэрэнгүй заавруудыг цахим хэлбэрээр суралцагсаддаа өгнө. 

    Маркетингийн сургалтын Харилцагчийн сэтгэгдэл

    Хөтөлбөр

    1-р хэсэг   Сайн контент хийж зорилтот хэрэглэгчдийнхээ анхаарлыг хэрхэн татах тухай

    • Худалдан авагчийн дүр буюу Persona тодорхойлох.
    • Түлхүүр үгийн судалгаа нь контент сайн болоход ямар үүрэгтэй вэ?
    • Гүүглийн хайлтын систем хэрхэн ажилладаг вэ?
    • Контент маркетинг – Хэрхэн сайн контент хийх вэ?
    • Canva програм ашиглан хэрхэн постероо амархан бэлдэх вэ?

    2-р хэсэг    Контентоо үр дүнтэй түгээх, зорилот хэрэглэчиддээ хүргэх тухай.

    • Сошиал медиа маркетинг
    • Buffer ашиглан сошиал сувгуудаа удирдах тухай
    • Facebook page-д хэрхэн мэдээллээ оруулах вэ? Хэрхэн үр дүнтэй хөтлөх вэ?
    • Page – дээ хэрхэн дүн шинжилгээ хийх вэ? 
    • Page – д ямар мэдээллүүд оруулах вэ? Хэдэн удаа оруулах вэ?
    • Page -д message – д асуулт асуухад автомат хариулагчийг хэрхэн тохируулах вэ?  
    • Чат ботоо хэрхэн холбох вэ? Facebook page дэх постод асуулт асуусан, сэтгэгдэл үлдээсэн хүнд автомат мессеж илгээх үйлдлийг чат ботын тусламжтайгаар хэрхэн тохируулах вэ?
    • Powtoon ашиглаж хэрхэн энимэйшн хэлбэрийн видео контент бэлдэх вэ?
    • Маркетингийн автоматжуулалт хийх Zapier програм.
    • Фэйсбүүк төлбөртэй сурталчилгаа хэрхэн үр дүнтэй хийх вэ?
    • Lookalike audience хэрхэн үүсгэх вэ? 
    • Ads manager ашиглан сурталчилгаагаа хэрхэн хянах, хугацааг сунгах, өөрчлөлт хийх вэ? 
    • Төлбөр төлсөн баримтаа хэрхэн авах вэ?

    3-р хэсэг    Вэб сайтын талаар ойлголт өгөх.

    • Вэб сайтаа өөрөө хийх ямар боломжууд байна вэ?
    • Хайлтын системийн оновчлол хийх тухай.
    • Google хайлтын системд бүртгүүлэх.
    • Google analytics – бизнесийн шийд гаргалтанд вэб аналитиксийг хэрхэн ашиглах.

    4-р хэсэг    Вэб сайтаар зочлогсдыг худалдан авагчид болгох.

    • Вэб сайтаар зочлогсдыг бүртгэх, Ladning page, call-to-action
    • Имэйл маркетинг Mailchimp.
    • Имэйл хэрхэн автоматжуулах вэ?
    • Инбаунд борлуулалт
    • Асуулт, хариулт

    Хичээл заах багш

    Баярын
    Оргилбулган

    Гүйцэтгэх захирал, Компассо ХХК

    Хадгаламж банкинд 2003-2004 онд эдийн засагч, 2004-2007 онд картын төвийн захирал, 2007-2011онд мэргэжилтнээр, 2011-2014 онд Соут Пик ХХК-д маркетингийн мэргэжилтэн, 2014 оноос Гроут Финанс аудит ХХК-д маркетингийн менежерээр тус тус ажиллаж байсан. 2002 онд МУИС-ийн Эдийн засгийн сургуулийг эдийн засагч, нягтлан бодогчоор, 2015 онд СЭЗДС, БНСУ-ын Хандоны Глобал Их сургуулийн хамтарсан хөтөлбөрийг Бизнесийн удирдлагын магистраар тус тус төгссөн.

    previous arrowprevious arrow
    next arrownext arrow
    Shadow
    Slider